INSTALAZIOAK

Zangozako Ikastola Zangoza herriaren hegoaldean dago, hiriko zerbitzu nagusiak, osasun-etxea, kultur etxea, auditorioa, liburutegia... dauden zentro historikotik minutu gutxira.

Cantolagua kirol gunea ikastolaren, frontoiaren, igerilekuen eta futbol zelaien ondoan dago.

Ikastolak 4500 m2 inguruko azalera du eta bi eraikin ditu.

Lehen eta Bigarren Hezkuntzako eraikinak 3.000 m2 ditu, barne instalazioak eta jolastokia barne. 1990ean eraiki zen, eta, ordutik, aldatu egin da, hezkuntza eskaera berriei erantzunez. Etengabe aldatzen ari den eraikina da, non espazioak korronte pedagogikoen zerbitzura jartzen diren.

Haur Hezkuntzako eraikinak 1.000 m2-ko azalera du eta 2005ean eraiki zen. Eraikuntzan, espazio irekiak eta aldakorrak nagusitzen dira, zura eta argitasuna bezalako material naturalak.

2013an Haur Hezkuntzako eraikineko espazioak aldatu genituen, konfiantzaren Pedagogiaren beharrei erantzunez.